100+ Mutaxassislar ushbu dasturda o’qib, $300-$1000 atrofida daromad qilishmoqda!
Targeting bootcamp
Ro'yxatdan o'tish uchun ma'lumotlaringizni qoldiring
Hozirgi bozordagi Targetologlar va Tadbirkorlarning og'riqlarini o'rganish davomida quyidagi top 10 ta muammoni aniqladim
Targetingni o’rganib quyidagi qulayliklarga ega bo’lasiz:
O’quvchilarni kursdan olgan natijalarini o’zlaridan eshitamiz:
1 Haftalik Reklama natijasi: Rostore maishiy texnika do'koni uchun! [23.12-30.12.2022 uchun]
Asosiy ko'rsatkichlar:
3 ta reklama kampaniyasi yaratdim; 8 taga yaqin ad set;
Qamrov: 121k+ Ko'rishlar soni: 162k+ Murojaatlar soni: 500+ ta;
Reklamaga: (+-) 200$ + NDS bilan sarflandi; Umumiy sotuvlar soni: 22 ta;
💵 Sotuv qiymati: 13450$+
Technochain proekti: 23.12.-24.12.2022 kungi reklama natijalari:
Kelgan murojaatlar: 40+ Qamrov: 46.7k+ Ko'rishlar soni: 64k+ CTR (all) - 2.11% Reklamaga sarflangan umumiy summa - 53.77$
💰 Sotuvlar soni: 9 ta - $3150+ lik (noutbuk sotilgan)
#real #case
Kozimxon Turayev - shaxsiy brendi, webinar uchun Lid olish maqsadida yoqilgan Target natijalari to'liq bajarildi!
Maqsad: 5 kunda 600 ta lid olish (veb sayt orqali) va 10 ta qatnashuvchilarga kurs sotish edi;
Asosiy ko'rsatgichlar raqamlarda:
1. Lidlar soni - 660 ta; 2. Lid o'rtacha narxi - 0.30$ dan; 3. Qamrov - 98k+ 4. Impression - 166k+ 5. CPM o'rtacha - 1.18$ 6. Landing Page view - 828 ta 7. CTR - 1.30% 8. CPC - 0.09$ 9. Visit Rate - 82% 10. Lead Rate - 79% 11. Reklamaga - 200$+ sarflandi 12. O'rt.chek - 5 mln 13. ROAS - 25
Sotuvlar soni - 10+
Oxirgi 6 oyda 4 ta loyiha bo’yicha $300 mingga yaqin savdo qilishga erishdik (Hisobotdan aniq raqamlarni ko’rishingiz mumkin):
Yana 2 tasini Mohir Group Marketing Agentligi bilan hamkorlikda qildik;
Faqat men emas, umumiy jamoani ham natijasi bu. Va bu sotuvlar 100% target ortidan bo’ldi…
Qassobservis loyihasida qilingan natijalar:
Raqamlar bilan tanishing:
1. Reklamaga - $450+- ketdi;
2. Sotuvlar soni - 78 ta (faqat tergetdan);
3. Sotuv konverisiyasi - 7,3%
4. Har bitta sotuv - 7$ tushdi o’rtacha;
5. 78 ta sotuv $550 dan o’rtacha hisoblansa - $43000 bo’ladi
6. ROAS (reklamaga sarflagan har bir dollar qancha daromad olib kelishi) - x95 Yani reklamaga sarflagan har bir $ sizga $95 daromad olib keldi
Bu reklama kampaniyasini MRK deb aytishimiz mumkin, chunki bu yerda asosiy ko’rsatkichlar juda maksimumidan yuqori.
Targeting Bootcamp kursida o’qib va shu dastur bo’yicha ishlaydigan bo’lsangiz, O’zbekistondagi 80-90% targetologlardan samarali reklama yarata olasiz!
Agar darslar sizga ma’qul kelmasa, pulingizni 100% qaytarib beraman!
3 kun ichida darslarni ko’rib chiqasiz va xulosa qilasiz. Kurs ma’qul kelmasa pulingizni so’zsiz qaytarib beraman!
Targeting Bootcamp modullari haqida batafsil
1 -Dars: Targeting kirish, Facebook bilan tanishuv va soha haqida gaplashamiz!
Targeting asoslari
Facebook bilan tanishuv
Texnik sozlamalar qismi
2 - Dars: Facebook bilan to’liq tanishuv, shaxsiy profil ochish va target yoqish uchun tayyorlash!
Facebook bilan chuqur tanishamiz;
Facebook shaxsiy sahifa ochish;
Himoya funksiyalarini yoqish;
Shaxsni tasdiqlash;
Facebook biznes sahifa ochish;
Ma’lumotlar bilan to’ldirish;
3 - Dars: Biznes menejer ochish, Reklama akkaunti ochish, To’lov tizimlari va ular bilan umumiy tanishuv!
Biznes menejer ochish
Reklama akkaunti ochish
To’lov tizimlari bilan tanishish, TAX ID nima?
Reklama kabineti, Biznes akkaunt bilan tanishish
Biznes akkaunt infoni to’ldirish
Admin qo’shish, Email tasdiqlash
Biznes Menejer va Reklama akkauntlari bilan to’liq tanishuv
4 - Dars: Reklama maqsadlari (Turlari), Domen tasdiqlash, Facebook Pixel bilan tanishuv va Event'larni sozlash
Reklama maqsadlari (Turlari) bilan to’liq tanishuv
Kampaniya tuzilishi;
Domen tasdiqlash
Pixel set up' o'rnatish
Event set up' o'rnatish 2024
5 - Dars: Asosiy metrikalar, reklamalarni to’g’ri nomlash, (Lead, Traffic, Engagement) turlari va Instagramdan target yoqish haqida gaplashamiz
Pro metrikalar yaratish
Reklama kampaniyalarni to’g’ri nomlash
Kampaniya turlari bilan to’liq tanishuv (Lead, Sales, Engagement, Traffic, Thruplay, Awareness)
Instagramdan target yoqish va undan qachon foydalanamiz?